Вчора ми приїхали на Херсонщину, зупинилися на два дні у брата і завтра їдемо відпочивати на Арабатську стрілку.

Сьогодні вирішили зробити традиційну поїздку в Скадовськ, щоб дати можливість донькам відпочити, розважитися і привітатися з морем.

Про нашу поїздку в Скадовськ в минулому році, корисної інформації про море і пляжі, набережній, розвагах, деяких варіантах житла писала тут.

А тепер про сьогоднішню нашу поїздку в Скадовськ.

На початку дня ми розділилися по інтересам і потребам .

Коли приїхали в Скадовськ, чоловік повів донечок в парк розваг і погуляти по набережній, а я поїхала познайомитися з декількома варіантами оренди житла у Скадовську з різним рівнем від бюджетного до віп.

Після цього ми все домовилися зустрітися сім’єю на набережній і ще погуляти разом.

Огляд різних варіантів житла

Перша моя зустріч з Олександром, власником міні-готелі “Острів скарбів”. Приємний молодий чоловік розповів про можливості, особливості і родзинки відпочинку в їх міні-готелі, я зробила трохи фото.

Про цьому місці буде окремий постотдельный пост з враженнями, корисною інформацією та контактами.

Після цього я поїхала в “Готель ” Затишний”, що в перекладі на російську мову звучить – “затишний”.

Із задоволенням поспілкувалася з менеджерами готелю – було видно, що вони з любов’ю і душею роблять свою справу, пишаються можливостями і якістю послуг, які є в готелі.

Готель орієнтований на відпочинок з дітьми з самого раннього віку з хорошими умовами та послугами “все включено”.

Наталія Іванівна зробила для мене невеличку екскурсію по території і про це місце теж буде окремий пост.

І на завершення я познайомилася з бюджетним варіантом відпочинку в приватному секторі – “Будинок у Богдани”.

З будинком мене познайомила господиня Богдана і про це місце теж буде окремий пост.

Прогулянка сім’єю

Після цього я зустрілася з чоловіком і доньками і ми продовжили прогулянку по набережній, а також поїли піцу і морозиво.

Діти емоційно розповідали про відпочинок і розваги.

Чоловік показав фотки, які він робив на телефон під час прогулянки і традиційного поїдання солодкої вати в Скадовську.

Донечка Маринка в “своєму репертуарі” – їсть солодку вату самим неймовірним чином.

Це кілька моментів розваг, які встиг Ігор сфотографувати на телефон.

Діти з чоловіком констатували факт, що людей набагато менше порівняно з минулим роком. Деякі атракціони працюють тільки ввечері по причині того, що дуже мало дітей.

Ціни на розваги піднялися в порівнянні з минулим роком десь на 5 гривень. Точно стверджувати не будемо, але так нам здалося.

Ситуація в Україні позначається на курортному бізнесі, тому що для багатьох зараз не до відпочинку, так і в плані безпеки – багато хто боїться їхати в ці краї.

Нам з безпекою пощастило – дорога була спокійною і не переобтяженою машинами.

Ще пару фоток з сьогоднішньої прогулянки по Скадовску – як він виглядає в серпні 2014 року і що є для відпочинку і розваг.

Це чоловік сфотографував пропозиції з майстер-класами. Такого я тут раніше не зустрічала. Дивлюся, що зараз набирають подібні майстер-класи в різних куточках України.

Правда про ціни Ігор не запитав.

Далі ми продовжили прогулянку, а також зайшли сім’єю на піцу.

А ось і піца, яку ми з чоловіком замовили. Діти свою вже з’їли.

Було смачно і досить бюджетно – десь у межах 45-65 грн.

Пляж і море

І на завершення пару фоток з пляжу.

Фото робила у обід – приблизно пів на другу. Є сміливі, які гуляють і засмагають в такий час.

А далі?

Після того, як ми підкріпилися – ще трохи погуляли і вирушили додому. Вірніше, до брата Дещицю, де ми зупинилися на ночівлю.

Завтра вирушаємо на Арабатську стрілку і звідти передамо Вам привіт.

На сьогодні все.

Важливо!!! У 2015 році написали узагальнюючу статтю по відпочинку Скадовську.

Інформація буде поповнюватися і не втрачати своєї актуальності. Читайте, дивіться фото і відео в пості – “Все про відпочинок в Скадовську з інформацією, яка буде оновлюватися”

Корисне для поїздки в Скадовськ:

• підібрати готель у Скадовську
  • підібрати квартиру у Скадовську
  • купити квитки на автобус
  • купити квитки на поїзд

Щоб бути в курсі корисного і цікавого, підпишіться на Новини сайту та інші корисності для відпочинку і подорожей”

До зустрічей на сторінках нашого блогу про мандрівки та відпочинок!

Рекомендуємо почитати:

• “Де знайти цікаві екскурсії в різних країнах світу: огляд, коментарі та обмін досвідом”
  • “Безвізовий режим для України: країни, умови, корисна інформація “
  • “Куди поїхати відпочивати в Україні з користю і задоволенням? Про поїздку батьків у с. Шаян, враження і фото”